Information

På Västmannagatan 54 driver bröderna Dag och Natt det ensliga vandrarhemmet Wärdshuset. En stormig natt kommer det unga paret Anni och William till Stockholm och av misstag till Wärdshuset, där Dag och Natt bemöter dem på ett ytterst ovanligt och obehagligt sätt. När Anni och William blir bjudna på Wärdshusets speciella brännvin tar skräcken överhanden och de börjar uppleva mardrömmar som de aldrig trodde de skulle få vara med om.

Bered dig på en farlig mardrömslek i den kalla novemberkvällen och en skräckupplevelse som du sent kommer att glömma. Ingen går säker! Beträd på egen risk! Varning för blod! Rekomenderas från 15 år. Premiär 14 november på TeaterVerket. Biljetter finns att köpa på teaterverket.se.

onsdag 27 oktober 2010

Kroppsstrumpor

Jag sydde färdigt kroppsstrumpan som Stefan hade beställt av mig, häöromdagen. Den var dock, som jag fruktade, lite för tight för skådespelerskan. Men! Nu har jag fixat till det som behövdes, och hoppas att den nu ska passa. Ikväll är det rep, jag får se hur länge jag stannar den här gången.

Förra repet var det meningen att vi skulle ta pressbilder, men jag har inte tillräckligt bra kamera för att ta snygga bilder i så lite ljus som det är på scen. Vi kommer behöva arrangera snygga foton, och vi väntar med det tills sminket är bestämt och så. Känns bra. Då kanske jag har tid att lära mig kameran lite bättre också!

Hörs efter repet ikväll!

//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar