Information

På Västmannagatan 54 driver bröderna Dag och Natt det ensliga vandrarhemmet Wärdshuset. En stormig natt kommer det unga paret Anni och William till Stockholm och av misstag till Wärdshuset, där Dag och Natt bemöter dem på ett ytterst ovanligt och obehagligt sätt. När Anni och William blir bjudna på Wärdshusets speciella brännvin tar skräcken överhanden och de börjar uppleva mardrömmar som de aldrig trodde de skulle få vara med om.

Bered dig på en farlig mardrömslek i den kalla novemberkvällen och en skräckupplevelse som du sent kommer att glömma. Ingen går säker! Beträd på egen risk! Varning för blod! Rekomenderas från 15 år. Premiär 14 november på TeaterVerket. Biljetter finns att köpa på teaterverket.se.

tisdag 19 oktober 2010

Kostymer

Igår ringde Stefan med diktatorrösten och sade åt mig att göra klart mitt arbete. Jag har varit en aning deppig på sistone så det var jätteskönt att han gjorde så - det gav mig ny energi! Så, jag åkte in till stan och gick runt till olika second-handbutiker och hängde undan de kläderna jag tyckte om, samt skrev ner var de finns och vad de kostar. Sedan skickade jag bilder på alla kläderna till Stefan.

Vi ska ses nu kl 12 idag och prata vidare. Sedan ska jag en snabbis till kontoret och efter det ska jag gå och köpa kläderna om jag får Stefans godkännande.

Jag tog dessutom tygprover som han ska få kika på och sedan är det bara för mig att sätta igång. Det känns jättebra att få något kreativt att göra. Jag är superpeppad nu!

Men nu måste jag göra mig lite snygg och sedan bege mig till Baresso!

Dessutom kan man köpa biljetter nu - se till att köpa dem snabbt, för de kommer ta slut!

//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar